Pages

Tuesday, January 4, 2011

Home » , » pagi yang mengejutkan dan sedih....

pagi yang mengejutkan dan sedih....

bangun pagi aku terus tgk laman web publicgold nk tengok hrge semasa emas...yela mak aku baru saje pencen...dapat duit pencen ingat nak labur sikit untuk kembang duit tu tapi yang tak ade risiko kerugian...selain asb aku rasa emas lagi menguntungkan untuk masa sederhana dan panjang..so mak aku suruhla aku research tentang pelaburan ni...lepas tengok harga emas aku pon bincang dengan ayah aku ttg harge emas...harge emas turun pagi td tapi utk jangka masa panjang tu tak jadi masalah..lepas tu mak ayah aku nak pergi ke pasar...

tiba-tiba....mak aku meluru masuk kerumah sambil menangis..faiz kucing oren yg manja dengan ko tu abah terlanggar...ya allah dengan perasaan sedih dan kecewa aku meluru keluar melihat kucing tu...dan keluarla khalimah alhamdulillah,rupa-rupanya kucing tu bukan kucing yang rapat ngan aku..mak aku tersilap tengok

tapi aku tetap sedih sebab kucing yg mati tu selalu duduk depan umah aku untuk mintak makanan...dh berbulan jugak dok umah aku..walaupon aku tak rapat ngan kucing tu tapi tiap-tiap hari aku bg makan kat die..keluarga aku mmg akan bagi makan mane2 kucing datang kat umah aku..kire kucing mati tu antara kucing yg setia dok umah aku...

p/s- sape yg bawak kete tu rajin2 la tengok bawah kete...mane tau ade kucing tengah tido kat bawah tu.

0 comments: