Pages

Friday, January 28, 2011

Home » , » Dewa oh Dewa...

Dewa oh Dewa...

Korang jangan silap sangka pulak…entry aku kali ni bukan nak cerita pasal dewa Ramayana atau kumpulan dewa 19 ye…Aku tulis ni sebab teringat pasal time aku study dulu..Lepas aku tengok facebook tadi ada gak gelaran dewa member aku bagi dekat orang lagi…dah kerja pun masih lagi dengan dewa…dewa ni memang perkataan paling famous time aku study dulu… yang paling suka dengan perkataan ni membe aku nama dia reza…die ni membe aku yang aku paling suka berkawan sebab die sorang je suka melayan orang pendiam macam aku ni….dewa ni gelaran bila sorang tu lebih power berbanding orang lain…sekarang ni si reza ni dapat gelaran dewa sebab die punye kerja paling mantap sekarang..aku teringat time belajar tu time tu tak silap aku aku tengah belajar subjek microp..lecturer tu ade buat calculation yang agak simple…so aku terus cakap sekadar nak bergurau,’setakat ni budak darjah 6 pun boleh buat’.member aku si reza duduk sebelah aku…dia ni memang kaki bahan orang sikit…dia pun aku tengok terus tulis sesuatu dekat meja tu…aku pun tengok la ape die tulis ape..rupanya die tulis carta alir…carta alir tu tulis dari darjah 6 hingga umur aku time tu,so die buat conclusion yang aku ni mahadewa sebab subjek tu susah sikit…hahahah…siap ada maha lagi…sedangkan aku cakap camtu bukan aku cakap subjek tu senang tapi just calculation yang sebaris tu je…si reza ni memang suka bahan orang siap lecture pon di bahannya…time aku belajar dulu ada sorang lecturer tu yang memang pure india mari…so english die susah nak faham..perkataan paling kelakar ialah yay yiax…mula-mula kiteorang ingat ape, rupanya dia nak cakap yx.memang tak expect langsung dia nak cakap perkataan tu…ape lagi membe aku si reza ni la yang suka membahan lecture tu…time ade perkataan kelakar je mesti dia cakap slow-slow kat aku membahan lecture tu…hahahah..

macam-macam kenangan ada time study dulu…macam budak-budak pun ada…rasa nak kembali balik zaman study dulu…takdela bosan macam sekarang…

3 comments:

bidadari said... [Reply to comment]

selamat pagi..salam kenal

http://atehqshe.blogspot.com/

faiz said... [Reply to comment]

@bidadari
selamat pagi...thanks for visit

Unknown said... [Reply to comment]

hihi besh kan zaman dulu2...tapi nak x nak, kito musti maju ko dopan kan faiz...x leh toleh2 lagi =)