Pages

Friday, February 25, 2011

Home » , , » Aduhh...malang btol la pagi ni...

Aduhh...malang btol la pagi ni...

Assalamualaikum..

Lepas siap entry pasal minyak tadi aku terus ambik duit nak pergi kedai beli surat khabar...kedai dekat je...jalan kaki pun boleh...tapi pemalas punya pasal aku ambik kunci kereta sebab nak bawak kereta...kereta yang aku nak bawak tu belakang kereta ayah aku...kereta tu memang rpat dengan kereta ayah aku..jalan berbukit pulak tu..

Kereta aku bawak ni kereta Proton Savvy...kalau sape tak tahu lagi Savvy ni gear reverse dia sama dengan gear satu tapi cara dia lain sikit...kalau dah masuk gear reverse tu dia akan bunyi..tapi ntah apa hari ni leka punye pasal aku dengan penuh yakin tak sedar yang aku termasuk gear satu...tekan minyak lepas handbrake..tiba-tiba, bunyi....boooommm...bapak aku takde rumah ni..dia pergi masjid bersihkan masjid...menjawabla aku dia balik rumah nanti sebab bumper belakang kereta dia pecah sikit...

Aduhh,,,malang btol la pagi ni...

p/s-jangan leka bawak kereta

7 comments:

d_tieah said... [Reply to comment]

Aiyooo..
Camne nak jawab tu nanti??????????
Huhh..


Entry Terbaru: Tuan Direktor! Pilih Kasih Eh!!

faiz said... [Reply to comment]

@d_tieah
tula pasal...senyap sudahla...heheh

muhammadnuraizuddin said... [Reply to comment]

fuh, tak pasal2 je kan..aku pun, klu drve mesti berkhayal..ihih

ada masa, jemputlah ke http://zudientstory.blogspot.com

Nur Liyana said... [Reply to comment]

aduih..cmne nie...huhuhu..takut la nk jawab....
nasib baik tak teruk sgt....huhuh

:: Izz :: said... [Reply to comment]

jom reramai kite repot kat ayah die....
wawawa =D

Suhami Ahmad said... [Reply to comment]

atok ngadu kat ayah faiz...klu x nak atok ngadu, faiz belanja eskrem pop!

faiz said... [Reply to comment]

@Suhami Ahmad
jgnla atok..mahal tu eskrem pop..hihih