Pages

Sunday, February 13, 2011

Home » , , , » Penembak berjaya menjatuhkan serigala....

Penembak berjaya menjatuhkan serigala....

Penembak berjaya menjatuhkan serigala....
Nampaknya aksi cemerlang Wolves menentang Manchester United minggu lepas tidak mampu menahan serangan daripada Arsenal yang bertubi-tubi...Aku memang respect dengan goalkeeper Wolves Wayne Hennessey dengan aksi cemerlang dia menyelamatkan banyak serangan bahaya dari Arsenal,kalau tak mungkin Arsenal menang besar pada malam ni...tapi malangnya jurang antara Arsenal dan MU tetap sama sebab gol cantik daripada Wayne Rooney memusnahkan harapan Manchester City untuk mengalahkan MU...Aku rasa perebutan juara BPL season ni hanya tinggal 2 pasukan je iaitu MU dan Arsenal...

Van Persie aku nampak memang berada di tahap prestasinya yang paling baik setakat ni berjaya menjaringkan 9 gol dalam 5 perlawanan tak silap aku...Mintak-mintak dia takkan injured lagi hingga akhir season ni..Van Persie berjaya menjaringkan kedua-dua gol pada malam ni...kredit juga diberi dekat Theo Walcott sebab larian laju dia berjaya mengkucar-kacirkan pertahanan Wolves...tapi aku tetap optimist yang Arsenal masih mampu menjadi juara BPL untuk season ni...

p/s Arsenal boleh..