Pages

Wednesday, March 9, 2011

Home » , , » Kucing pun suka mencuri...The Klepto Kitty...

Kucing pun suka mencuri...The Klepto Kitty...

Assalamualaikum...

Tengah hari tadi kat berita ade plak cerita pasal kucing suka mencuri...mula2 pelik gak aku...yang aku tahu kucing ni makan je kerja die...kalau curi pon curi makanan...tapi Si Klepto Kitty ni dah curi hampir 600 barang jiran2 die...perghh...memamng masalah sosial btol Si Klepto ni...so aku guna khidmat bro youtube untuk korang tengok perbuatan terkutuk Si Klepto ni...hehehh



p/s-comel btol Si Klepto Kitty ni..

13 comments:

KUREKURE COMEL said... [Reply to comment]

perhhhh...pencuri berjaya ni...
kucing ni nak meniaga kot....hehehe...

faiz said... [Reply to comment]

@KUREKURE COMEL
heheh...dah bley bukak kedai dah ni..

Jue said... [Reply to comment]

tenet lembab la, tak dpt nk tgk video tu.. huhu

Zyash said... [Reply to comment]

Ha ah la...x dapat ngk video....sadis nya...huhu... Print screen kan gambar leh x??huhu

hana said... [Reply to comment]

alamak...
x bule tgk la..
line berukband nh prob la...

chii said... [Reply to comment]

perangai sape tah di ikut

nk kata garfield..tade plak kan :D

Nur Liyana said... [Reply to comment]

hahahaha..cumil2!!!!
hehehe

rindu pulak kat kucing yana .....tapi yana geram kucing yana suka mengesel kan badan dia kat sofa, kaki yana la, geram tul...

kucing yana penakut...hahhaha kalau dengar bunyi air mendidih je, dia mesti lari pi dekat yana balik.hahahaa

penakut betul...

d_tieah said... [Reply to comment]

Faiz dah buat pop-up komen.. Hehehe..
Best.. Syabas ye!

Entry Terbaru 1 : Krisdayanti Follow Twitter Aku???
Entry Terbaru 2 : Kentut Punya Pasal Orang Tersayang Dilupakan

faiz said... [Reply to comment]

@d_tieah
thanks..bantuan d_tieah gak..

The Bee And The White Roses said... [Reply to comment]

haaaa..comelnyer kucing nihhhh..

Suhami Ahmad said... [Reply to comment]

alaaa...atok xpat tgk sebab masalah tenet slow..nnt atok skodeng ek

faiz said... [Reply to comment]

@Suhami Ahmad
skodeng atok jgn xskodeng..xde sivik punye kucing ni..heheh

♕ Mr.IX ♂ said... [Reply to comment]

slow lak internet ni nak laya klepto kitty ni....