Pages

Sunday, April 17, 2011

Home » , » Kucing Comel Minum Air

Kucing Comel Minum Air

Assalamualaikum...

Malam-malam ni kita tengok video comel kucing ye..Memang pelik kucing ni.Selalunya kucing takut air.Ni gemar plak main air.Kesian kucing ni tuan dia tak bagi minum air kot.Terpaksala buat aksi comel dan pelik ni.Dah macam orang pun ada.Kan selalu orang lepas main ke mesti minum air,pastu basahkan kepala.Tak pun kucing ni kepanasan...


6 comments:

Zyash said... [Reply to comment]

Wa...cedih..xdpt nak ngk kucen cOmel...gune tenet free hostel...huhu. so video di block!!.. ZYASH follow yer..

Cik Sue said... [Reply to comment]

comel....baguih betul kucing nih...ni mesti dia stress dgn tuan dia nih..he3..pandai betul dia basuh muka ke dia baru bgn tido nih?? =D

Sharinginfoz said... [Reply to comment]

baru aja lepas minum air dahaganya

KUREKURE COMEL said... [Reply to comment]

ala...mana videonya...nak tgk...

Wafiy Suzly said... [Reply to comment]

kucing ada yang spesis tak takut air, cam singa, harimau,huhu

Suhami Ahmad said... [Reply to comment]

alololooooo....so cute! nak geget2 je muncung kucing tu